بسیــاری از واحـدهای کـسب و کار تنها راه تبلیغ را استفاده از روش های گـران و هزینه بری چون آگهی تجاری می دانند درحالی ک تبلیغات حتی در صورت مؤثر بودن موجب افزایش فروش به صورت مقطعی می شود که مشکلاتی همچون آماده نبودن سازمان جهت رشد ناگهانی وافت کیفیت را دربردارد. در واقع در محیطی که اعتماد مصرف کننده نسبت به سازمان و تبلیغاتش و همین طور تبلیغات تلویزیون کاهش یافته و همچنین عدم توانایی مالی بسیاری از واحدهای کسب وکار جهت صرف هزینه های تبلیغاتی که مشکلاتی را برای آن ها بوجود آورده است تبلیغات شفاهی(word of mouth) راهی را که از طریق آن می توان به....
مبلغ قابل پرداخت 3,800 تومان