محل لوگو

تاثیر تبلیغات شفاهی و شایعه بر رفتار مصرف کننده+ فایل به صورت وورد +16 صفحه 16


تاثیر تبلیغات شفاهی و شایعه  بر رفتار مصرف کننده+ فایل به صورت وورد +16 صفحه 16

بسیــاری از واحـدهای کـسب و کار تنها راه تبلیغ را استفاده از روش های گـران و هزینه‎‎‎‎‏‏ ‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏بری چون آگهی تجاری می دانند درحالی ک تبلیغات حتی در صورت مؤثر بودن موجب افزایش فروش به صورت مقطعی می شود که مشکلاتی همچون آماده نبودن سازمان جهت رشد ناگهانی وافت کیفیت را دربردارد. در واقع در محیطی که اعتماد مصرف کننده نسبت به سازمان و تبلیغاتش و همین طور تبلیغات تلویزیون کاهش یافته و همچنین عدم توانایی مالی بسیاری از واحدهای کسب وکار جهت صرف هزینه های تبلیغاتی که مشکلاتی را برای آن ها بوجود آورده است تبلیغات شفاهی(word of mouth) راهی را که از طریق آن می توان به....


مبلغ قابل پرداخت 3,800 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 406

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما